vrijdag 2 maart 2012

Mijn eerste artikel... Shoplog!





Hi!


Hier mijn eerste artikel... Ik begin gelijk goed met een shoplog van wat ik vandaag gekocht heb. Het is niet veel, maar wel leuk om te weten.






First: Een heerlijke lippenbalsem van de Claire's (€2,50)
Deze roze lippenbalsem is zo heerlijk omdat hij een bubbelgum smaak heeft! Super vet! Hij is ook fijn omdat ie lekker smeert. Bij sommige lippenbalsems heb je best veel nodig om je lippen in te smeren, bij deze valt dat hartstikke mee. Op het begin is de lippenbalsem nog een beetje hard, maar na een paar keer gebruiken merk je er niks meer van. Een aanrader!












Als tweede: Een knalroze jeans van de H&M (€19,95)
Al heel lang wilde ik een broek in een leuke kleur, dus hier ben ik heel blij mee! De broek zit heel fijn, hij is niet te wijd, en niet te smal... De kleur is niet heel fel, dus hij is niet té roze. Meer weet ik er niet over te zeggen, ik ben er in ieder geval heel blij mee!













En dan heb ik nog iets anders, ik heb 'm nog niet uitgeprobeerd maar hij ruikt heerlijk: Een shampoo van Herbal Essences 'Hello Hydration'
De shampoo is voor glans en hydratatie, en ruikt heel exotisch naar kokosnoot en orchidee. De shampoo zelf is wit van kleur. Ik ben benieuwd...











Deze 2 nagellakjes van Essence heb ik eigenlijk gisteren gekocht, maar nu ik toch bezig schrijf ik daar ook wat over: De ene is groen (39 Lime up!) en de andere is donkerblauw (03 crack me! blue). Ik begin met de groene. Hij is opzich heel simpel, gewoon een groene nagellak. Maar ik vind de kleur zo leuk dat ik 'm moest hebben!
En dan nu de blauwe, deze nagellak is een crack-nagellak. Ik had al witte crack, maar die was niet fijn en leek enorm op typex, en dat moet je niet hebben... De blauwe is veel fijner. Hij is wat dunner en heeft qua kleur een kleine glans in zich. Ik ben er heel tevreden mee.






Nou, dit was het wel zo'n beetje... Ik hoop dat het leuk was en dat je er iets aan hebt ;)

-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten