donderdag 8 maart 2012

My style = my style



Hi!
Vandaag heb ik een bril gekocht! Eigenlijk gisteren maar vanaf vandaag kan ik 'm pas echt dragen, omdat het heel twijfelachtig was of de bril met geslepen (op sterkte) glazen was. Ik heb het vandaag gevraagd, en het zijn (gelukkig) gewone glazen.
Dus morgen kan ik 'm eindelijk heel de dag op :). Ik heb ook gelijk een leuke brillenkoker gekocht bij de Kruidvat (€2,99). De bril heb ik van de Claire's (€7,95).




Ik besef eigenlijk nu pas dat dit mijn eerste foto echt van mijn gezicht is! Haha!
Nou, dit is de bril. Toen ik 'm voor het eerst opzette, vond ik de bril eigenlijk nog een beetje te groot... Maar na tijdje dacht ik; 'Nee, hij is precies goed!'. En toen was het nog twijfelen of ik de bril ook echt zou doen... Dat ik niet na een tijdje spijt kreeg, maar ik heb 'm toch gedaan en ik ben er super blij mee!







Dit is de brillenkoker. Ik dacht toen ik de bril kocht; 'Hier móet gewoon een leuke brillenkoker bij!'. Toen was ik in de Kruitvat en toen zag ik deze. Ik vond 'm ook bij mijn bril passen, roze en paars... Kan toch?! Hier ook helemaal happy mee!







Waarom ik als titel van dit artikel 'My style = my style' heb, is omdat ik ook dacht, toen ik de bril wilde kopen, hoe mensen erop zouden reageren. Of ze het raar vinden, of stom. Maar ik heb bedacht me toen pas dat ik daar altijd aan denk als ik bijv. kleding koop. Dat ga ik dus niet meer doen. Het boeit me niet meer wat mensen er van vinden... My style = my style!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten